Wednesday, April 30, 2008

...mer från Isac!

"Stormatte" Anna med Prince och Isac och Ellen


Ellen tycker att Isac är alldeles underbar att både rida och sköta. Isac får träna på att lyssna på Ellen och följa henne.

Med små medel flyttar Ellen på Isacs bakdel och får honom att korsa bakbenen...


Jag är väldigt glad att jag kunde välja vem som skulle få köpa Isac. Att just Ellens familj var den rätta kände jag i magen och hjärtat redan vid första samtalet. Men när jag skickade brevet om Isac till dem (4 A-4-sidor) där jag berättade allt jag visste om Isac och hans liv från Danmark till mig och vad som krävs för hans trivsel, ja då var det inte självklart att de fortfarande skulle vara intresserade... men det var dom, och det bevisade för mig att de var "dom rätta"! Och fast jag saknar Isac har jag inte ångrat mig, Isac trivs och Prince och familjen trivs med honom och det är det viktigaste :-) /Susanne

0 Comments:

Post a Comment

<< Home