Monday, January 14, 2008

John Moore Clinic 30 juli - 3 augusti 2008

Fick ett samtal från Colorado och en fråga om vi vill arrangera en clinic med John Moore i sommar, spontant sa jag: - Jag tror inte det men jag ska kolla.... PUH! Vad skönt att man kan säga nej!! Jag är så stolt, man ska inte dra igång så mkt, när man är gravid ska man bara vila och låta gravitationen ha sin gång. Ska ju försöka lämna Silver på foder o.s.v.

Dan därpå tänkte jag bara berätta för Marie på Tanne Gård att de hade ringt och 5 minuter senare hade vi bestämt att vi drar igång en clinic, det är ju så kul och vi har ju vanan inne!!! :)


Så alltså, passa på!!!!!

Begränsat antal platser, först till kvarn alltså!

Tanne Hästförening och Studiefrämjandet anorndar en Clininc med John Moore, Colorado!

30 juli - 3 augusti.

Deltagare från i förra året har förtur.

Pris: 4000:- då ingår uppstallning, logi, frukost, fika x2 och lunch. Middagar ordnas själv eller så ordnar nåt tillsammans, - grilla, rida och mysa på kvällstid :) Det finns många fina ställen att rida till där vi kan grilla och njuta av livet. (naturligtvis ordnar vi så att fotgängare tar sig dit också!!)

Staketryttare 150:-/dag och 75;./halvdag. Kursen är fördelad på 5 dagar varav den första och sista är halvdagar, för resande.

Intresserad?
Kontakta Marie Sahlman, Tanne Gård 070-3553912 0950-14949 eller Carin 070-30 35 790, men du! Det brinner i knutarna, vänta inte för länge.

Hoppas att vi ses!!!

2 Comments:

Blogger Paparazzi said...

Hej,
Tänkte uppdatera bloggen om John Moore clinic, men det var ju redan fixat! Jättekul att det blir i år igen eftersom jag missade ifjol, hoppas bara att jag har en pålle, tänk att anmäla sig utan att veta säkert =)

10:52 PM  
Blogger Carin said...

Att det brann i knutarna med anmälningar det visste jag men att alla andra uppfattat det, det var kul! Kursen är i dagsläget fullbokad på hästekipage, om ingen hoppar av vill säga. Staketryttarplatser finns det gott om! Ring/maila och anmäl er!

Fin artikel fick vi i VF, det var nyhetsredaktören som ville att det skulle skrivas?? Mer än en halv sida...

Nu har mkt att se framemot och träna inför.

Känner mej ledsen för alla de som jag nekat plats men det ryms inte fler. Men jag kontaktar reserverna i turordning vartefter de blivit uppskrivna, hoppas ni kommer som staketar ist.

Kram Carin

10:23 PM  

Post a Comment

<< Home