Friday, May 16, 2008

Vårstädning

Pga stort man och hästfall har jag oroat mej för att vi inte skulle hinna vårstäda INNAN våran snabbe hyresvärd hunnit före... men ack vad jag bedrog mej...

På ett litet kick har vi snart vårstädat överallt och det med 3,5 barn och 4 hundar runt fötterna. Jag är såååå ledsen över att jag inte är kameraoman och alltid bär kameran för det har varit himla trevlig städning med utrymme för mys och gåträning i hagen :)

Själv räknade de mej som prydnad i väntan på BB resan men jag har bidragit med entusiasm, allt lättare arbete, sopkörning och barnvakteri. Alla kan bidra med nåt. :) även om man e lite t jock om magen, 107 cm.

Nu har hästarna börja att äta grönt gräs till frukost och det luktar så gott att man glömmer att det inte är riktig sommar än. Vi hade vinter mössor på oss när vi tog ner hagen.

Linda och Tia har blivit galoppbesatt och tillbringar sena kvällar med att galoppera runt i grannskapet. Maria hänger på med Silver och vi andra sover :)

Det var en liten rapport om vad som händer hos oss.

Tjingeling

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Städning är inte kul, men när man ser det färdiga resultatet så mår man fint =) Härligt med grönt gräs åt hästarna.

5:18 PM  

Post a Comment

<< Home